در پی رفتن یکی از اضلاع قدرت نامیلی در والیبال ارومیه

سید عباسی: کاری می‌کنم "سعید" در کازان خیالش راحت باشد

حال که حضور " سعید معروف" در تیم زینت کازان روسیه قطعی شده است، از این پس "وحید سید عباسی" به عنوان پاسور در ترکیب تیم ارومیه حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، "وحید سید عباسی" پاسور دوم تیم شهرداری ارومیه از نظر خانوادگی دایی سعید معروف  است وی و برادرش جهانگیر سید عباسی (سر مربی تیم شهرداری ارومیه) در کنار سعید معروف مهره‌های اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه بودند حال که رفتن معروف به کازان قعطی شده تمام بار گردانندگی تاکتیکی تیم روی دوش "وحید" افتاده است.

وحید سیدعباسی پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در طول تمرینات و بازی‌های لیگ از ناحیه مچ پا دچار پیچیدگی شدم که خوشبختانه با توجه به انجام تمرینات فیزیوتراپی وضعیتم بهبود پیدا کرد نمی‌توان به این راحتی‌ها جای سعید را گرفت ولی باید کاری کرد تا خیال سعید در خصوص وضعیت تیم والیبال زادگاهش راحت باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند تیم شهرداری ارومیه را به عنوان پاسور اصلی به جای معروف در راستای رسیدن به اهدافش کمک کند؟ اظهار داشت: مسئولیت بسیار سنگینی است،‌کسی نمی‌تواند جای معروف را پر کند ولی باید بگویم والیبال ورزش تیمی است نه انفرادی معروف یک نفر اس نه یک تیم، در این تیم بازیکنان آماده و خوب دیگری هم هست که از مهمترین عوامل دخیل در کسب یک نتیجه است.

وحید سید عباسی خاطرنشان کرد: به خاطر مصدومیتم چهار روز تمرین نکردم و از روز گذشته کارم دوباره استارت زدم من از نظر هماهنگی با بازیکنان در اجرای تاکتیک‌ها مشکلی ندارم چون پیش از پایان برنامه‌های تیم ملی و پیوستن "سعید" به تیم من با هم تیمی‌هایم تمرین می‌کردم به همین دلیل از نظر هماهنگی در شرایط خوبی هستم.

وی وضعیت لیگ امسال را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: به خاطر مسابقات تیم ملی وضعیت و نوع اجرای مسابقات تا حدودی فرق کرده است برگزاری هفته‌ای یک بازی باعث شده تا میزان آسیب دیدگان تیم‌ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و ملی پوشان فرصت بازسازی مصدومیت‌های خود را داشته باشند اما از طرفی هم طولانی بودن زمان استراحت تیم‌ها و یک هفته در طول نیم فصل بازی نکردن تا حدودی والیبالیست‌ها را از فضای مسابقه دور می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار